نواموزیک

ساخت وبلاگ

سفر همیشه باعث ایجاد انگیزه در زندگی و تقویت روحیه و نشاط در هر فردی می شود تازه اگر این سفر، سفر به دو مقصد شگفت انگیز در جنوب شرقی آسیا باشد!

سفر همیشه باعث ایجاد انگیزه در زندگی و تقویت روحیه و نشاط در هر فردی می شود تازه اگر این سفر، سفر به دو مقصد شگفت انگیز در جنوب شرقی آسیا باشد! آیا تا به حال دقت کرده اید وقتی قصد سفر دارید از شب قبل چقدر دچار هیجان می شوید؟ یا اینکه با چه انرژی بیشتری مشغول به جمع و جور کردن وسایل سفر می شوید ؟ الان که نزدیک به فصل زمستان هستیم جمع کثیری از علاقه مندان به سفر در حال برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی خود و خانوادشان هستند و پیشنهاد ما آژانس مسافرتی سلام پرواز است که تورهای نوروز 98 را به تمامی مقاصد دنیا در متنوع ترین پکیج ها آماده ارائه به شما مسافران و علاقه مندان است ، این مجموعه سالهاست با کسب موفقیت های پی در پی و مهمتر سالها رزومه عالی توانسته رضایتمندی مسافرانش را در برگزاری و ارائه تورها و همچنین خدمات منحصر به فردش بدست آورد ، پس تردید را کنار بگذارید و با خیال راحت چمدان هایتان را آماده کرده و راهی تور تایلند و تور مالزی این مجموعه شوید .

 

 

سفری به بهشت سواحل و جزایر با تور تایلند

 

اگر رویای سفر با تور تایلند و جزایر رویایی آن را در سر دارید سعی کنید همیشه برای خرید تور مسافرتی خود به یک آژانس متخصص مراجعه کنید ! اما برای شروع معرفی تایلند را با یک پرسش مطلبمان را آغاز می کنیم ، چرا تور تایلند از محبوب ترین تورهای گردشگری در دنیا شده است ؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید ، کشور زیبای تایلند یا پادشاهی تایلند به پایتختی شهر بانکوک کشوری بودایی می باشد که همین امر بر فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند تاثیر بسزا و چشمگیری گذاشته است ، چرا که معابد بودایی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ مردم این کشور به حساب می آید که البته در سال های اخیر نقش بسیار مهمی هم در صنعت گردشگری بوجود آورده است .

 

علاوه بر این تایلند به خاطر جزایر متنوع و معروفش با سواحل شنی ‌و زمردی و همچنین غذاهای خیابانی اش شهرتی جهانی یافته است ، جالبه بدونید که نام تایلند بر گرفته از دو کلمه‌ thai  و land به معنی سرزمین لبخند هاست و شما به محض ورود به این کشور با لبخند و صمیمیت مردمانش روبرو می شوید ، ضمنا شهرهای فوکت یا پوکت ، پاتایا ، بانکوک ، سامویی و استان کرابی مهمترین و پرطرفدارترین مقصدهای سفری  مسافران تایلند هستند ، بیشتر تورهای تایلند به مقصد شهرهای بانکوک ، پاتایا ، پوکت و سامویی می باشند و اگر برای اولین بار است که به این کشور سفر می کنید بهتر است ابتدا از پایتخت آن بانکوک با تور ترکیبی تایلند شروع کنید .

 

در ضمن اگر به دنبال یک مقصد تفریحی ، جذاب و ساحلی جوان پسند هستید بهترین گزینه ساحل پاتایا و سامویی برای شما می باشد ، اگرچه تور پوکت به عنوان قدیمی ترین ساحل توریستی تایلند امکانات خوبی برای کودکان و سفرهای خانوادگی شما تعبیه شده است .

 

نکته بسیار مهم در سفر به این سرزمین بکر و سبز ، انتخاب زمان مناسب سفر به هر کدام از شهرهای تایلند می باشد ، همان طور که می دانید جریان آب و هوای تایلند از شمال به جنوب کاملا با هم متفاوت بوده ، به طور کلی دو سیستم موسمی اصلی ( جریان های موسمی شمال شرق و جنوب غرب ) که از تایلند عبور می کنند شرایط آب و هوایی این کشور را تعیین می کنند ، پس به همین علت در برخی ماه های سال شمال تایلند برای سفر مناسب هستند و در ماه های دیگر سال شهرهای جنوبی آن ، در نهایت اگر می خواهید مقایسه کاملی از شهرهای تایلند داشته باشید به مطالعه مقالات گردشگری تایلند در سایت سلام پرواز بپردازید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید .

 

یکی از دلایل محبوبیت تایلند فستیوال ها و جشنواره های متنوع آن است ، سعی کنید که برنامه‌ سفرتان به تایلند را جوری تنظیم کنید که درست در تایم های برگزاری جشنواره ‌های این کشور باشد ، از مهمترین و جذاب ترین جشنواره‌ ها‌ی این کشور " لوی‌ کراتونگ (Loy Krathong) " و " Songkran " هستند که در ماه نوامبر و آوریل برگزار میشوند و همچنین جشنواره یا فستیوال Songkran به عنوان جشن سال نوی تایلندی کلی گردشگر تور بانکوک و تور پاتایا را سمت خود می کشاند و اینکه گذشته از معانی معنوی عمیقی که دارد ، این جشنواره نوعی آب ‌بازی بسیار شاد و بامزه است که برای چند روز و نهایت یک هفته در برخی نقاط تایلند انجام می ‌شود ، ولی در عوض جشنواره‌ لوی کراتونگ نیز کمی جدی ‌تر از Songkran است و به عنوان فستیوال نور در دنیا به شهرت رسیده است ، این مراسم تجربه‌ بسیار جذاب و زیبایی است که در آن ، آسمان این کشور با نور صدها فانوس و کراتونگ ( کلکی‌ هایی ساخته شده از برگ موز ) شناور درون آبراه ‌ها و رودخانه‌ ها روشن می‌ شود و شما را در رویای خویش فرو می برد .

 

حیف است که با تور تایلند سفر کنید و طعم غذاهای سنتی تایلندی را نچشید ، مردم تایلند سعی دارند همیشه وعده ‌های غذایی سبک و در عین حال معطر، خوشبو و نسبتا تندی را میل کنند که به دلیل بهره‌ گیری از حداقل ۳ تا ۴ مزه‌ مختلف همواره در هر وعده‌ غذایی پیچیدگی‌  های زیادی از این غذاها مشاهده می شود ، مهم است بدانید که غالبا طعم‌ های اصلی آنها : شیرین ، شور ، ترش ، تلخ و حتی تند در یک وعده‌ غذایی دیده می شود و در ضمن شما برای اطلاعات بیشتر از غذاهای سنتی و خیابانی این کشور می توانید به سایت سلام پرواز در منو مقالات گردشگری تایلند مراجعه نمایید .

 

در آخر شما علاقه مندان به کشور تایلند اگر این کشور را باری تعطیلات نوروز امسال برگزیدید می توانید طیف وسیعی از پکیج های تور تایلند نوروز 98 را در سایت این مجموعه موفق مشاهده و مهمتر اینکه به تازگی تور اقساطی تایلند هم به لیست خود اضافه کردن که با شرایطی منحصر به فرد و مقرون به صرفه می توانید مسافر سرزمین بکر و رویایی تایلند شوید .

 

 

سفری به شهر معابد شگفت انگیز با تور مالزی

 

سفر با تور مالزی ، سفری منحصر به ‌فردی برای هر مسافری خواهد شد ؛ این کشور کشوری است که از نظر فرهنگ و سنت‌ ها کاملا با کشورهای همسایه‌ خود در تضاد است و همچنین در این سرزمین خوش آب و هوا از جنگل شهری انبوه کوالالامپور تا سواحل بکری همچون جزایر پرهنتیان همگی شما را محصور زیبای خود می کنند و از آنجاییکه مالزی جاذبه ‌های گردشگری متنوع و جذابی دارد توانسته سالانه هزاران گردشگر تور کوالالامپور را سمت خود بکشاند ، ضمنا شما در این کشور در سفر به مالزی این امکان را دارید که یک روز را در کنار قبایل محلی سکونت کرده یا در ارتفاعات کامرون از مزارع چای دیدن نمایید و عکس یادگاری بگیرید و یا در پارک‌ های ملی گونونگ مولو و تامان نگارا با دوستانتان از ارتفاعات سرسبز بالا بروید و حیات وحش را از نزدیک مشاهده نمایید و ما پیشنهاد می کنیم که حتما برای سفر به بورنئو و گشت و گذار در جنگل ‌های آن حتما یک روز را اختصاص بدهید و جالبه بدونید یکی از بهترین سایت‌ های غواصی دنیا یعنی سیپادان در مالزی می باشد و بنابراین اگر از علاقه‌  مندان به غواصی و تماشای دنیای زیر آب هستید ، این فرصت فوق‌العاده را در سفر با تور مالزی از دست ندهید .

 

خوشبختانه در مالزی با هر سلیقه‌ ای و سنی که هستید ، جاذبه ‌ای فوق العاده برای لذت بردن را می یابید ، پس تردید را کنار گذاشته و حالا که همه مسافران ایرانی به دنبال برنامه ریزی سفرهای نوروزی امیال هستند شما هم تور مالزی نوروز 98 را برای خود و خانودتان رزرو یا خریداری کنید و سال نو را با خاطراتی نو و منحصر به فرد آغاز نمایید ، در کشور مالزی شما می توانید آداب و رسوم متفاوت ، رژیم غذایی خاص ، طبیعتی بکر و زیبا ، آسمان‌ خراش‌ های بلند و مراکز خرید مدرن و فوق العاده جذابی را شاهد باشید .

 

خوب برسیم به موضوع مهمی و قابل تاملی همچون بهترین زمان برای سفر به مالزی ؟ خوب مهم است بدانید که بهترین زمان سفر به این کشور در بیشتر مناطق مالزی ، بین ماه مارس و اوایل اکتبر می باشد درست زمانی که میزان بارندگی و رطوبت بسیار کاهش یافته و هوا کاملا مطلوب است و همچنین ماه‌ های ژانویه و فوریه هم با اینکه بارندگی هست ، اما برای سفر فصل مناسبی هستند چرا که فستیوال‌های متنوع و بسیاری در این فصل در مالزی برگزار می شوند ، برای مثال سال نوی چینی یا جشن هندوی تایپوسام که از فستیوال های مهم شهر است .

 

اگر با تور مالزی ، دنیایی از تجربه‌ های جدید گردشگری سفر می کنید ؛ در واقع پا به دنیایی خاص و متمایز می گذارید و قطعا هر آنچه را که بخواهید را به شما عرضه می ‌کند و ترکیبی از فرهنگ‌ های مالایی ، چینی و هندی به زیبایی در کنار زندگی مدرن و پیشرفته‌ شهری بنام کوالالامپور پایتخت مالزی ، دست به دست هم داده ‌اند تا سفر به مالزی را برای شما به تجربه ‌ای لذت ‌بخش و متنوع تبدیل کنند و حیف است که جزیره‌  بورنئو که زیباترین جاذبه‌ های مالزی را در دل خود جای داده است را نبینید و همچنین جنگل‌ های وحشی، اورانگوتان‌ ها ، قله ‌های گرانیتی ، قبیله‌ های دورافتاده‌ محلی مالزی در کنار جزیره‌ های بکر و دیدنی ، ریزورت‌ های لوکس و با چشم اندازهای محصور کننده و شهرهای استعماری همگی توانسته اند بر جذابیت مالزی بیافزایند و از مهمترین مناطق گردشگری این کشور می توان به : برج های دوقلوی پتروناس ، شهر تاریخی مالاکا ، مسجد کریستال ، شهر بوکیت تینگی ، منطقه کامرون هایلند ، جزایر پرهنتیان  و ... اشاره نمود .

 

شکمو ها و عاشقان غذا و نوشیدنی های متنوع و جدید بدک نیست بدانید که روش غذایی هند ، چین و مالزی ، متشکل از فرهنگ غذایی اصلی کشور مالزی به حساب می آید و این پیوند عمیق آن ‌ها باعث شده است که مسافرانی که با تور مالزی که از سراسر جهان به این کشور آمده اند از تنوع ، عطر و طعم باورنکردنی غذاها و خوشمزه های این سرزمین شگفت ‌زده بشوند ، به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات برای هر مسافری خوردن غذاهای محلی و سنتی آن کشور است که ما پیشنهاد می کنیم طعم و مزه غذاهای مالزی اعم از ناسی داگانگ ، ساتای ، باکوته ، می گورنگ و ... را حتما در سفرتان بچشید .

 

ضمنا اگر تمایل دارید که از تورهای ترکیبی مالزی جهت سفر استفاده کنید پیشنهاد ما این است در سایت سلام پرواز با مشاهده طیف وسیعی از این نوع تورها همچون تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور ، تور ترکیبی کوالالامپور لنکاوی ، تور ترکیبی کوالالامپور پنانگ برگزار می گردد که با این تورها مسافر می تواند در دو شهر یا دو کشور به همراه خدماتی از قبیل ویزای سنگاپور ، بلیت رفت و برگشت ، هتل با صبحانه ، تور لیدر فارسی زبان ، تراسفر فرودگاهی ، گشت شهری رایگان و همچنین یک سیم کارت رایگان به شما ارائه می شود و توجه داشته باشید که با پکیج و خدماتی که این مجموعه به شما علاقه مندان ارائه می دهد می توانید یک سفر رویایی را در مالزی تجربه کنید .

 

در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طیف وسیعی تورهای تایلند و مالزی سلام پرواز می توانید با مشاوران با تجربه این مجموعه تماس حاصل نمایید .



منبع : ویرلن

https://www.aftabir.com/news/article/view/2018/12/25/2041851
 

 

نواموزیک...
ما را در سایت نواموزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما navamusic بازدید : 122 تاريخ : 14 بهمن 1398 ساعت: 23:12

انبر قفلی چیست؟

اسم انبر های قفلی به دلیل نوع  عملکردشان روی این ابزار ها قرار گرفته است.انبر های قفلی پس از تنظیم کردن پیچ فک متحرکشان با قطعه هم سایز می شوند و پس از اعمال کردن فشار بر روی قطعه مورد نظر قفل می شوند. انبر های قفلی با توجه به اینکه از قطعه خارج نمی شوند به یک ابزار پر کاربرد علی الخصوص در اتومبیل تبدیل شده است.

در کل این انبر قفلی وسیله ای جهت باز کردن یا حتی سفت کردن یک پیچ نیست. این ابزار برای ثابت و بدون حرکت نگه داشتن قطعاتی که دارای آچار گیر نمی باشند ،در صورت احتیاج استفاده میشوند. گرچه در این حرف اجباری نیست بلکه میتوان برای پیچ ها هم از انبر های قفلی استفاده کرد.

انواع انبر های قفلی

همانگونه که در متن بالا به آن اشاره کردیم ، انبر های قفلی دارای نوع و اقسام گوناگونی می باشد که با توجه به خواست شما و نوع نیازتان در بازار و این فروشگاه(ایران بوش) قابل خریداری می باشد.

اکثر این دسته بندی ها به شکل زیر می باشد:
-انبرقفلی مهره گیر ( معمولی )
-قفلی دم باریک  
-قفلی کلمپ دار
-قفلی فیلتر باز کن
-قفلی جوشکاری
در همه ی این انبرها سایز بندی برحسب اینچ می باشد.
 

نکات کلیدی در انتخاب انبر قفلی مناسب

* Grip موجو در فک های انبرقفلی بسیار بسیار مهم است . به کیفیت آن هنگام خرید توجه ویژه داشته باشید.
* انبرهای قفلی دارای یک پیچ تنظیم در پایین خود هستند . این پیچ به واسطه یک فنر اقدام به باز و بسته کردن دهانه ابزار مینماید . هنگام خرید کیفیت و جنس فنر مربوطه را به دقت بررسی نمایید.
* انبرقفلی هایی که دارای دسته کلفت تر و یا بعضاً سیلیکون دار باشند به مراتب خوش دست تر هستند.
* ۹۹% انبرقفلی های موجود در بازار به رنگ استیل هستند . ایرادی ندارد اگر آچار شما رنگ و وارنگ نباشد . !!! مهم عملکرد آن است .
*هنگام انتخاب انبرقفلی به جفت شدن دو فک بر روی یکدیگر توجه داشته باشید . برای تست میتوانید چند بار انبر را باز و بسته نمایید.

توجه:
کار کردن با انبرقفلی خیلی هم  بی خطر نیست . زمان آزاد کردن قفل آن مراقب دستان خود باشید
درست است که کار کردن با این ابزار خیلی راحت و لذت بخش است . اما فراموش نکنید که تمام مهره های دنیا با این آچار باز نمیشوند یه نگاهی به جعبه ابزارتان بندازید .. شاید آن آچارهایی که قبلاً خریداری کرده اید آماده خدمت به شما باشند !

نواموزیک...
ما را در سایت نواموزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما navamusic بازدید : 106 تاريخ : 22 بهمن 1398 ساعت: 4:13

استقلال زنان

دیگر زمان آن رسیده است که افکار نادرست خود را کنار گذاشته و خود را از محدودیتی که در اصل خود برای خود ساخته‌اید آزاد سازید. باید بگوییم استقلال شما تاثیر شگرفی در سطح کیفی زندگی و میزان رضایتمندی شما از زندگی دارد.

 

و تنها زمانی می‌توانید حقیقت این اثرگذاری را درک کنید که آن را تجربه کنید. بهانه‌تراشی‌های شما تنها مانع‌تان برای رسیدن به شخصیتی مستقل است. مطمئنا بدون داشتن روحیه استقلال طلبانه شما نمی توانید در کار، زندگی و مشغله خود مستقل باشید.

 

استقلال به معنای جدایی از دیگران نیست!

استقلال به خودی خود دارای معانی متفاوتی است که شاید خیلی ساده و خلاصه بتوان آن را وابسته نبودن تعریف کرد. اما برای فردی که در یک شرایط و مکان اجتماعی زندگی می کند آیا می شود کاملا از بقیه جدا شود و هیچ وابستگی ای از هر نظر به سایر افراد نداشته باشد؟

 

آنچه در داشتن شخصیت مستقل مد نظر است جدایی از دیگران نیست بلکه خود را تکیه‌گاه اصلی قرار دادن، داشتن شخصیت محکم و با اعتماد به نفس بالاست که برای انجام کار ها و یا رسیدن به اهداف مصمم است هرچند در این راه هوشمندانه از کمک دیگران استفاده کند. 

 

شخصیتی که به خود و تواناییهای خود ایمان دارد و اگر کمبودی در خود احساس می کند سریع برای رفع آن اقدام می کند و هیچ گاه بدون تلاش، دیگران را بهتر و بزرگ تر از خود نمیبیند.

 

اگر به دنبال داشتن شخصیت قوی، محکم و البته با اراده هستید پس ناخواسته باید شخصیت مستقل خود را بسازید. در ادامه شاخصه هایی که از شما یک شخصیت مستقل می سازد را بررسی می کنیم.

 

جدای از خواسته ی ما، زندگی خود به خود ما را به سمت داشتن استقلال بیشتری هدایت میکند. از زمانی که خود را از هر وابستگی و محدودیتی که باعث میشود با زندگی واقعی آشنا نشویم رها می‌سازیم، بیش از پیش به اهمیت استقلال یابی و مستقل شدن پی میبریم.

 

از طرفی بعضی از افراد خودشان برای خودشان محدودیت هایی تعیین میکنند و هیچوقت به معنی واقعی کلمه در زندگی رشد نمیکنند… اما ارتباط زیادی بین موفقیت در زندگی و مستقل بودن یک فرد وجود دارد به همین علت موفقیت را یکی از دستآورد های مستقل شدن دانست.

 

فاکتورهای لازم برای مستقل شدن یک خانم

دختر مستقل,استقلال زن,ویژگی های زنان مستقل

راهکارهایی برای استقلال یافتن

 

- خود را بشناسید

شما تا زمانی که خود را نشناسید نمی توانید مستقل باشید. آیا تا به حال به این سوال ها فکر کرده اید که شما چه کسی هستید و چه ویژگی های شخصیتی دارید؟ همین الان برای چند دقیقه به این سوال و سوالات بعدی فکر کنید که  چه مواردی نکات مثبت شما و چه مواردی معایب و نقاط ضعف شخصیت شماست؟

 

دیگران در مورد شما چه می گویند؟ از سوی دیگر در طول یک شبانه روز چه کار هایی انجام می دهید. وجه تمایز شما از دیگران چیست؟ آیا برای آینده خود قدم بر می دارید؟ شما باید با خود و شخصیتی که تا به امروز از خود ساخته اید بیشتر آشنا شوید و در صورت نیاز خود را برای تغییر و تحولاتی آماده کنید.

 

اگر که می خواهید مستقل باشید باید اقدام به آنالیز خود و رفتار های خود کنید و در کمترین زمان معایب آن را برطرف کنید. در نهایت همه این سوال ها و همچنین شناخت خود برای این مورد است که شما خود را بپذیرید و قبول کنید و از خود رضایت نسبی داشته باشید. این همان ایمان به خود است.

 

- قدرت فیزیکی‌تان را افزایش دهید

به ساخت یک بدن قوی بپردازید. به مقدار کافی ورزش کنید و تمرکزکنید بر آنچه که بدن شما می توانید انجام دهید. خوردن از تمام گروه های غذایی و هیدراته مانند ( پروتئین، گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل، سویا) به شما کمک خواهد توده عضلانی محکمی داشته باشید.

 

میوه و سبزی گیاهان به شما ویتامین و مواد معدنی نیاز به قوی کمک میکند. چربی ها و دسر بلکه برای مغز و سلامت سلولی مهم است. نگه داشتن یک لیوان آب در میز کار خود، و همچنین داشتن چیزی برای نوشیدن با هر وعده غذایی مناسب است. حداقل 8  ساعت خواب.

 

بدن شما نیاز دارد به خواب به منظور شارژ و رشد قوی .اگر شما خود را فرسوده کنید، شما قادر نخواهد بود به خوبی انجام دهید کار های روزمره تان را. شاید بگویید زن واقعی اهل مبارزه و دعوا نیست؛ اما شاید در طول زندگی شما نیازمند به دفاع از خودتان باشید.

 

این در مواقعی است که شما با یک دزد و یا شوهری که به کتک زدن و پرخاشگری روی آورده، مفید واقع می شود. گاهی یادگیری همین فنون کوچک می‌تواند زندگی شمارا نجات دهد. کلاس‌های کیک بوکسینگ و دفاع شخصی برای هر زنی مفید است.

 

- به تقوت قدرت ذهنیتان بپردازید

مغز شما در حال رشد است و در حال توسعه و این فوق العاده است.  به چالش کشیدن خود و یادگیری چیزهای جدید به توسعه یک ذهن قوی کمک میکند.

 

- توانایی کنتل عواطف خود را داشته باشید

قدرت عاطفی است که به شما برای درک احساسات و تحمل احساسات کمک میکند. یک دختر احساسی قوی و انعطاف پذیر شوید. نگاهی هم به استراحت هر روز. آرامش بخش مهمی از احساس سالم و متعادل است، و آن به شما اجازه تصمیم خوب و شایسته در وقتی که مشکلات بوجود می‌آورد را میدهد. سرگرمی های خود را، با خواندن یک کتاب سرگرم کننده، رفتن برای پیاده روی، یک حمام آرامش بخش، و یا صرف وقت با کسی که دوستش داری بگذرانید.

 

- اعتماد به نفس

اگر می خواهید روی پای خودتان بایستید، اولین قدم این است که یک حس اعتماد به نفس قوی در خودتان ایجاد کنید. اگر خودتان به خودتان اعتقاد و اطمینان نداشته باشید، چطور انتظار دارید دیگران به شما اعتماد کنند و کاری دستتان دهند.

 

اغلب افراد توانایی فرد را با میزان اعتماد به نفسی کا دارد می‌سنجند. شما برای حضور فعال در اجتماع و کسب و کار نیاز به جلب اعتماد دیگران دارید. همچنین اعتماد به نفس باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید. شما می‌توانید برای تقویت اعتماد به نفس خود این اقدانات را انجام دهید: 

 

مهارت های جدیدی یاد بگیرید ،به تناسب اندامتان اهمیت دهید، جملات مثبت را هر روز تکرار کنید و ... و حتما این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ چیز یک شبه قابل تغییر نیست و با اراده و خواست شما در طول زمان این کار امکان پذیر است.

 

- عمل‌گرا باشید

نسبت به فعالیت‌های جدید و متنوع خوش‌بین باشید و در انجام آنها شجاعت به خرج بدهید. وقتی کودک هستید، انتخابی جز برنامه‌های والدین ندارید. اما حالا که بزرگ شده‌اید پس منتظر چه هستید؟

 

ببینید چه چیزی دوست دارید و آن را پیگیری و اجرا کنید. سعی کنید هر هفته یک کار جدید در برنامه‌ی خود داشته باشید. انجام کارهای جدید بستگی به سلیقه، توانایی و امکانات شما دارد. می‌توانید یک غذای جدید را امتحان کنید یا به کار داوطلبانه برای نجات خرس‌های پاندای رو به انقراض بپیوندید.

 

- شغل رویایی خود را پیدا کنید

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای ساختن شخصیتی مستقل، استقلال مالی است. با هر سطح تحصیلی و اجتماعی که هستید، کاری مناسب خود را دست و پا کنید. البته هیچ‌چیزی بدتر از ماندن در شغلی نیست که از آن متنفر هستید پس یافتن شغل رویایی تان هدف اصلی شماست.

 

هنگامی‌که شما در شغل موردعلاقه‌تان در حال کار کردن هستید شما سخت کارکرده و پول بیشتری کسب می‌کنید. اگر برای اینکار شرایط لازم را ندارید، با کارهای کوچک شروع کرده و درکنار آن دانش و مهارتتان را برای کسب جایگاه های بالاتر شغلی افزایش دهید.

 

- پس‌انداز مالی داشته باشید

شما به مقدار پول زیادی برای حمایت مالی خودتان نیاز ندارید؛ اما شما برای مستقل شدن نیازمند آن هستید که همیشه مقداری پس از انداز داشته باشید. بسیاری از زنان به دلیل فقر مالی در روابط زناشویی بسیار بدی باقی می‌مانند زیرا هزینه زندگی خود و فرزندشان را ندارند. همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشید زیرا آینده پیش‌بینی‌ناپذیر است.

 

- خانه ای برای خود بخرید

داشتن فضایی برای زندگی اعتمادبه‌نفس و استقلالی وصف‌ناشدنی به شما می‌دهد. هنگامی‌که شما دارای سر پناهی باشید دیگر نگران نبوده و روابط مخرب خود را به‌راحتی ترک می‌کنید. منظور روابطی است زنان مجبور به تحمل آن هستند و دیگر راهی برای بهبودی نمی‌یابند. شاید خرید یک آپارتمان برای شما غیرقابل‌تصور باشد اما شما با برنامه‌ریزی قطعاً می‌توانید.

 

- سفر کنید

سفر به‌تنهایی برایتان مملو از تجربه خواهد بود. این سفر می‌تواند یک سفر جاده‌ای کوتاه و یا یک تور جهانی باشد. هنگامی‌که شما به‌تنهایی سفر می‌کنید فرصت این را دارید که جزئیات اطرافتان را با دقت بیشتری نگاه کرده و با انسان‌های جدیدی آشنا شویید. این در حالی است که شاید هنگامی‌که شما با دیگران به سفر می‌روید ممکن است از دیدن شگفتی‌های اطراف قافل شوید.

 

- تبدیل به الگوی برای جامعه شوید

شما می‌توانید مادر قوی، خواهری قوی و یا مادربزرگی قدرتمند باشید. شما می‌توانید رئیسی مستقل و قوی بوده و الگوی برای بسیاری از افراد باشید. من مطمئن هستم زنان بسیاری لیستی بلندبالا برای رسیدن به موفقیت در زندگی دارند. تعیین اهداف، شمارا قوی‌تر و جسورتر کرده و در این زمان شما می‌توانید از زندگی شاد و به کمال رسیدن خود لذت ببرید.

 

- خانواده‌ای موفق تشکیل دهید

زن مستقل الزاماً نباید تنها باشد. تلاش کنید تا خانواده‌ای موفق تشکیل دهید. مردان نیز زنان قوی و مستقل را دوست دارند. قوی باشید و اجازه ندهید ترس‌تان شما از رسیدن به موفقیت‌هایتان جلوگیری کند و مانع از ایجاد رابطه‌ای موفق شود.

 

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 

نواموزیک...
ما را در سایت نواموزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما navamusic بازدید : 135 تاريخ : 15 فروردين 1398 ساعت: 18:52

انواع اکستنشن و کاشت مژه

اکستنشن و کاشت مژه کلاسیک: به هر مژه طبیعی یک تار مژه اکستنشن میشود که کاملا طبیعی هست.

 

اکستنشن و کاشت مژه والیوم (سه بعدی): به هر تار از مژه طبیعی سه تار مژه ابریشمی که از مژه کلاسیک سبک تر هست اکستنشن میشود که حجم و دوام بیشتری دارد.

 

اکستنشن و کاشت مژه ضربدری: تفاوتی که این روش با دو روش قبلی دارد اینست که حتی اگر شما مژه های کم پشتی داشته باشید باز هم میتوانید اکستنشنی با حجم بالا داشته باشید.

 

کاشت مژه والیوم‎

 

اکستنشن مژه والیوم 

اکستنشن مژه والیوم تکنیکی است که در آن به میزان دلخواه میتوان مژه ها رو پرتر نشان داد و این تکنیک کاملا تار به تار میباشد یعنی روی هر مژه شخص یک مژه والیوم قرار میگیرد.

 

سبک بدون آسیب به مژه های اصلی، در این روش از چسب کمتری استفاده شده ومژه با وزن وضخامت بسیار کم وسبک روی مژه ها قرار میگیرند.

  

مدت زمان ترمیم اکستنشن و کاشت مژه

اکستنشن و کاشت مژه والیوم (سه بعدی) (٣ الی ٤ هفته)

 

نکاتی درباره کاشت مژه :

*برای طولانی تر شدن زمان ترمیم، مراقبت شما نقش بسیار مهمی دارد.

*مژه ها را با شامپو بچه که عاری از چربی است شستشو دهید و برس کنید.

*براي طولاني تر شدن زمان ترميم، مراقبت شما نقش بسيار مهمي دارد.

 

اکستنشن و کاشت مژه والیوم‎

 

آسيب به مژه هاي طبيعي:

اكستنشن مژه هم مانند هر كار ديگري بهتر است كه توسط فرد متخصص و تعليم ديده انجام شود تا از آسيب رسيدن به مژه ها جلوگيري شود.

 

بهتر است هر ٦ ماه يكبار مژه ها ريموو شوند و دو هفته استراحت كنند و انجام اكستنشن مجدد كاملا بلا مانع ميباشد.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته 

نواموزیک...
ما را در سایت نواموزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما navamusic بازدید : 166 تاريخ : 26 فروردين 1398 ساعت: 23:44

"تزریق ژل" باعث حجم گیری پوست و برگشت دوباره جوانی با از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد.


با تزریق ژل می توان گذر دوران و سپری شدن عمر را نادیده گرفت و احساس نشاط و شادابی نمود.
با "تزریق ژل و بوتاکس" در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی رز، داشتن چهره ای به لطافت گل های رز را تجربه خواهید کرد./>اما بدانیم چه چیزی موجب ایجاد چین و چروک و اولین نشانه پیری در انسان است:


علل ایجاد چین و چروک در پوست"
پوست بدن انسان به طور طبیعی در هر سنی و در هر نژادی دارای اسید هیالورونیک می باشد.
این اسید باعث نگه داشتن آب در پوست و برجستگی آن می شود.
 با گذر عمر و بالا رفتن سن،  بتدریج از میزان این اسید کم می شود. بنابراین موجبات شل شدن پوست، ایجاد  شیار یا چین و چروک در انسان می گردد.

تزریق ژل برای کسانی که از عمل های جراحی زیبایی واهمه دارند، روشی پسندیده و دلخواه می باشد، زیرا:


 تزریق ژل
ژل ها با داشتن هیالورونیک اسید در ترکیب خود از بیشترین میزان سازگاری با پوست بدن برخوردار هستند.


با تزریق ژل به پوست در واقع با تقلید اثرات اسید هیالورونیک طبیعی پوست آبدار می شود. چین و چروک ها کم شده یا از بین می رود. بنابراین ظاهر انسان در نواحی تزریق صاف تر و جوانتر به نظر خواهد رسید.


بطور معمول از تزریق ژل در بخش هایی  از بدن مانند گردن، نواحی مختلف صورت و دستها استفاده می کنند.

 

 "تزریق ژل" باعث برگشت دوباره جوانی با از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد

 
یکی از این نقاط جهت از کاهش چین و چروک، تزریق ژل خط خنده می باشد، که عبارت است از:


روش تزریق ژل خط خنده
با این تزریق چین های خطوط لبخند یا چین های نازو لیبال  کاهش می یابد.  این چین ها  از دو طرف کناره های پایینی بینی آغاز شده و تا کنار لب ها ادامه دارند.
. ابتدا محل تزریق ضدعفونی شده و بوسیله کرم بی حس می شود.
معمولاً  این گونه ژل ها خود حاوی مواد بی حسی می باشند.
بوسیله سرنگ، تزریقهای کوچکی در دو طرف صورت در امتداد خطوط لبخند انجام می شود.
بعضی از نتایج بلافاصله و بقیه در مدت یک هفته پس از تزریق ظاهر می شود. ماندگاری این تزریق از 6 ماه تا یکسال طول می کشد.
 با گذشت زمان ژل ها جذب بدن شده و دوباره به تدریج چین و چروک ها ظاهر می گردد.


 رعایت نکات در تزریق ژل خط خنده
- بعد از تزریق امکان کبودی، تورم و خارش وجو دارد، که البته امری طبیعی است و خود بخود از بین خواهد رفت.
- قبل از تزریق بهتر است از مصرف  دارو های  رقیق کننده خون، به جهت جلوگیری از لخته شدن و ایجاد نقاط تیره در پوست  خودداری ورزید.
- از مصرف الکل پرهیز نمایید.
تا 6 ساعت پس از تزریق نیز به نکات زیر دقت نمایید.
- به حداقل رساندن حرکات نواحی درمان
- استفاده از کرم ضد آفتاب به منظور جلوگیری از تحریکات پوستی
- استفاده از پماد گیاهی آرنیکا جهت کاهش کبودی
- استفاده از بسته های یخ جهت کاهش تورم
- عدم انجام ورزشهای سنگین و نوشیدن مواد الکلی
- قرار نگرفتن در سرمای شدید، برنزه کردن و یا آفتاب گرفتن


و اما راه دیگر جوان سازی پوست:
"تزریق بوتاکس"
بوتاکس یک ترکیب تولید شده از سمی و خطرناک به نام بوتولینوم می باشد. اما اگر همین سم خطرناک در دوزهای کنترل شده، بکار رود، کوچکترین خطری نخواهد داشت.


بوتاکس به یک منطقه خاص در زیر پوست تزریق می شود و  باعث فلج شدن عضلات آن نواحی می گردد. سرانجام با از بین بردن چین و چروک،  ظاهری جوانتر را برای مدتی در انسان ایجاد می نماید.


در علم پزشکی از عمل بوتاکس در درمان بیماری مانند تزریق به غدد زیر بغل برای از بین بردن تعریق زیاد و بوی ناخوشایند آن نواحی استفاده می کنند.
 

تزریق بوتاکس با از بین بردن چین و چروک،  ظاهری جوانتر را در انسان ایجاد می نماید

 
اما در مواردی که از رشد ناخواسته  موهای زائد در بدنتان خسته شده اید، راه چاره را می توان:


- لیزر موهای زائد
موهای زائد اغلب در نواحی از بدن مانند پشت لب ها، اطراف چانه، شکم، سینه و پشت بدن رشد می کنند.


خانمها با  وجود این موها،  ناخودآگاه دچار استرس و اضطراب شده و  از نگاه اطرافیان خجالت می کشند.


روش لیزر درمانی، تکنیک جدید و نسبتاً دائمی در کاهش و از بین بردن اینگونه موهاست.
این کار بوسیله دستگاه های متفاوتی از جمله دستگاه الکساندرایت که کاربردی مناسب دارد، انجام می گیرد.


از لیزر در درمان بیماری ها و التهابات پوستی، خال های عروقی، لک حاملگی، جای زخم ناشی از عمل جراحی و ... استفاده می نمایند.

کلینیک پوست و مو و زیبایی رز با استفاده از پزشکان متخصص، با تجربه و زبده خیال شما را از جهت تزریق ژل و بوتاکس و لیزر موهای زائد  راحت می نماید. تا بتوانید با ظاهر زیبا و جوان خود از زندگی لذت ببرید.   

نواموزیک...
ما را در سایت نواموزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما navamusic بازدید : 213 تاريخ : 9 فروردين 1398 ساعت: 15:43

 اگر پزشک ‌تان تشخیص دهد که زردی نوزادتان به دلیل شیر شماست، با این شرایط ممکن است مجبور شوید شیر دادن به نوزاد را متوقف کنید. برای این که بدنتان همچنان به تولید شیر ادامه دهد، شما می‌توانید شیر تولید شده را از بدن خارج کنید.

بعضی نوزادان وقتی به دنیا می آیند، بدن وسفیده چشم شان بیشتر ازحد معمول زرد است. زردی نوزادان به دلیل میزان بالای بیلی روبین در بدنشان ایجاد می شود.این بیماری، سبب ایجاد رنگدانه های زرد در پوست و سفیده چشم می شودو درمان های مختلفی دارد. وسیله ای که بیشتر ما می شناسیم دستگاه فتوتراپی با نورماورای بنفش است.زردی نوزادان اگر کم باشد درمراحل اولیه، کم خطر و درمنزل نیز قابل درمان است.

درمان های خانگی زردی نوزاد
بیلی روبین رنگدانه زرد رنگ است. این رنگدانه از تجزیه گلبول های قرمز تولید می شود. بیلی روبین بعد از فرایندهایی خاص در کبد از طریق ادرار و مدفوع دفع می شود.این فرایند به طورمعمول هم دربزرگ سالان وهم درکودکان اتفاق می افتد.در نوزادان، چون کبد هنوزبالغ نشده است و برای فرایند بیلی روبین، نیاز به زمان چند ساعته تا چند روزه دارد ، تجمع این رنگدانه باعث زردی نوزاد می شود اما گاهی ممکن است زردی نوزاد نشانه یک مشکل اساسی باشد.به طور معمول زردی نوزاد از سرشروع می شود و به سمت شانه ها، تنه و درنهایت پاها ادامه پیدا می کند. درصورتی که سطح بیلی روبین بسیار بالا باشد، زردی کف دست ها هم ظاهر می شود.

عوارض زردی نوزاد
آسیب مغزی، فلج مغزی یا حتی ناشنوایی.

نوزادان در معرض خطر
نوزادانی که قبل ازهفته 37 بارداری به دنیا می آیند، به احتمال بسیار زیاد به زردی دچارمی شوند. کبودی یا آسیب داخلی طی زایمان نیز باعث ایجاد زردی در نوزاد می شود. در نوزادان با پوست تیره، تشخیص زردی سخت است و پزشکان در این موارد با معاینه سفیده چشم ، کف دست وشانه متوجه بیماری نوزاد می شوند.نوزادانی که گروه خونی متفاوتی نسبت به مادرانشان دارند، احتمال ابتلا به زردی در آن‌ها بالاست، چرا که در این شرایط، تجزیه و شکستن سلول‌ها بیشتر رخ می‌دهد. در نتیجه بیلی روبین بیشتری تولید می‌شود.

یک نشانه ساده برای تشخیص زردی نوزادان
به آرامی روی پوست را فشار دهید، اگر در ناحیه فشرده شده، قسمت زرد رنگ ایجاد شد، قبل از هر اقدامی با پزشک مشورت کنید. در این حالت ادرار نوزاد تیره رنگ ومدفوع وی بی رنگ است، درحالی که باید زرد یا نارنجی باشد. معمولا دمای بدن کودک بالاتر از حد طبیعی است (از۷/۳۷درجه بیشتر).

  درمان خانگی زردی نوزاد

نوزادانی که قبل ازهفته 37 بارداری به دنیا می آیند، به احتمال بسیار زیاد به زردی دچارمی شوند

 

درمان های خانگی زردی نوزاد


نور خورشید
هنگام بروز زردی کم در نوزادان، با مشورت پزشک می توانید از نور خورشید کمک بگیرید. نگه داشتن کودک در نورخورشید، بسیار تاثیرگذار است فقط مراقب باشید طولانی مدت در معرض نورخورشید قرار نگیرد زیرا ممکن است باعث آفتاب سوختگی وی شود.

 آب جوانه گندم
آب جوانه گندم کمک می کند تا سموم بدن کودک دفع شود. اگر کودک توسط شیر مادر تغذیه می شود، مادر باید آب جوانه گندم مصرف کند زیرا از طریق شیر مادر به کودک می رسد.

شیردهی مداوم
کودک باید به طور منظم تغذیه شود . تغذیه منظم کمک می کند تا بیلی روبین شسته شود، همچنین به کارکرد کبد کمک می کند و بدن نوزاد آب کافی خواهد داشت.

شیرخشت و ترنجبین
ترکیب گزانگبین،شیرخشت و ترنجبین مشهورترین درمان خانگی و یکی از موثرترین روش های درمان زردی نوزاد است .(با مشورت پزشک)

مواد مکمل همراه با شیر خشک
اگر کودک شما شیرخشک می خورد، پزشک می تواند مکملی تجویز کند که به درمان زردی کمک کند.

حمام نوزاد با گل بنفشه و گل خطمی
یکی از درمان هایی که برخی متخصصان طب سنتی آن را پیشنهاد می دهند، حمام کردن نوزاد با عصاره یا جوشانده گیاه گل بنفشه و گل خطمی است. برای انجام این روش ساده، کافی است با اضافه کردن گیاه گل بنفشه و خطمی به آب گرم داخل وان نوزاد، او را حمام کنید.

 درمان با لامپ های مخصوص
لامپ های خورشیدی مخصوص، یک درمان جایگزین فتوتراپی در بیمارستان هاست.

نکات مهم تغذیه مادرهنگام وجود زردی در نوزاد
توجه داشته باشید زمانی که نوزاد زردی دارد، مادر باید از خوردن غذاهای دارای طبع گرم خودداری کند.مادران شیرده، عرق کاسنی و شاهتره را به نسبت مساوی مخلوط و روزی سه استکان مصرف کنند.مادران شیرده بهتر است مصرف شیرینی ها، غذاهای پرچرب، سرخ کرده، پرادویه، انواع بستنی، فالوده و مواد نشاسته ای را در ماه های آخر بارداری کم و حتی اگر می توانند قطع کنند.توجه داشته باشید در شرایط خاص جسمی نوزاد و بالا بودن میزان زردی، حتما باید به پزشک مراجعه کنید و از روش های پیشنهادی برای درمان زردی نوزاد در خانه بدون مشورت با پزشک استفاده نکنید.

 

منبع: روزنامه خراسان

نواموزیک...
ما را در سایت نواموزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما navamusic بازدید : 220 تاريخ : 28 فروردين 1398 ساعت: 7:39